JAG BLOGGAR ALLTSÅ FINNS JAG

onsdag 23 november 2011

Vinter?

Förra året den har tiden, alltså inte 19.52 utan tiden på året, då var det nästan enåenhalv meter snö ute på gården, snön yrde, plogmannen jobbade dygnet runt, varma jackan och varma skorna fram ur garderoben, istappsvarning både här och där men nu, nu vetefasen, kommer det någon snö tror ni, det är ju megasvårt att veta om man ska ta på sig mindre varma jackan eller mer varma jackan? Vantar? Mössa? Jag längtar efter snö, knarr under sulorna, vita vackra vyer!
Published with Blogger-droid v1.7.4

1 kommentar:

  1. Asså, jag säger såhära. Snön får gärna komma runt den 14:e december, si så där en tre fyra deci, och sen kan den stanna kvar i två månader. Helt ok vinter för mig så. Jag gillar snön, men ogillar 30 minusgrader och förfrusen stortå..

    Pussas.

    SvaraRadera