JAG BLOGGAR ALLTSÅ FINNS JAG

söndag 8 maj 2011

En lite skär


Ååååkej,
då ska vi se,
det har varit lite dåligt med uppdatering den senaste veckan,
jag har varit

trött
trött
trött

jag vet att det inte tar lång tid att slänga in ett inlägg men jag har bara inte orkat!
Vi hoppas på mer ork framöver!
Jag ska ta min vitamin var dag!!
Jag har inte gjort så mycket sen sist, jobbat,
varit på kurs, ja nu igen, tänk vad jag lär mig mycket saker hela tiden, haha.
I Fredags var vi bara hemma,
jag och min fina sambo, vi fixade massa god mat och lyssnade på hög musik,
drack vin och sjöng med.
Igår var vi Norr om stan och grillade och hade en mycket trevlig kväll,
vi diskuterade
om hur jorden kom till och vad som egentligen hände när
Adam & Eva röjde runt i edens lustgård, vi pratade
smurfar och big bang.
Idag har jag suttit ute i solen alldeles för länge och med alldeles för lite solskyddskräm,
jag är skäääär!




Jag läste en bok idag
-Att springa av Maria Sveland
en mycket rörande roman som handlar om hur fel det
kan bli när samhället inte tror på en ung flickas berättelse.
Den gjorde mig förbannad och ledsen, samtidigt var den väldigt bra och berörande.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar