JAG BLOGGAR ALLTSÅ FINNS JAG

tisdag 10 maj 2011

Längtar

På lördag blir det häng med bästa C & M, då ska jag tala dem till rätta med att visa beroendeframkallande ( men jösses vilket långt ord) spel för folk med svagt spelsinne! Ajjabajja! Idag fick jag lite, baka kaka lust, så jag slängde ihop en äppelpaj, inte helt fel på en tisdag, som pricken över i drog jag i mig en flaska vin också! Ha ha nää, jag bara skojade, smuttade på ett litet glas bara, iskallt fruktigt, vitt vin, möms! Ja just, idag besiktades min fina fina bil, no problemos där inte, hurra för bästa bilen!
Published with Blogger-droid v1.6.7

1 kommentar:

  1. HURRA för bästa bilen och HURRA för äppelpaj och vin. Och det bästa till sist, HURRAAAA för att vi skall ses i helgen <3<3<3

    .. och ett mini-hurra för att Angry Birds har hittat hela vägen hem till Er *fniss*

    LÄNGTAR efter dig. Puss!

    SvaraRadera