JAG BLOGGAR ALLTSÅ FINNS JAG

lördag 21 maj 2011

Mycket nöje

Japp, här här ni gårdagens fångst! Vi hade en ljuvlig shoppingdag jag och min underbara kompis. Vi träffades när klockan var sen lunch, en sovmorgon hade vi båda väl förtjänat. Kvart i två till tio i åtta var vi i Sollentuna c, för er som inte varit där kan jag säga att det inte finns supermånga butiker att gå igenom. Vi rotade verkligen igenom varenda butik som kom i vår väg, skojade med både varandra och andra, ibland stod vi bara och pratade med varandra i halvtimmar inne i butikerna, tänk att man kan ha så mycket att prata om, ljuvligt. Vi shoppade på oss både det ena och det andra väldigt nödvändigadethärmåstejagha!
Vi käkade en supergod lunch/middag, kyckling-gyros, herrejäklar vad smarrig den var! Självklart så blev det en fika senare också, ute i solen. Jag köpte en kanonbra ögonskugga, den sitter verkligen hela dagen, utan att mattas av eller bli "randig" L'oreal color infaillible köp den! Efter shoppingen åkte jag hem och mumsade liite kvällsplock, melon, jordgubbar, lite ost och bresola. Hurra för jordgubbar!
Published with Blogger-droid v1.6.9

1 kommentar:

  1. När katten är borta......
    Låter som en urmysig dag.....en sån måste vi ha när vi kommer upp nästa gång..BamseKram

    SvaraRadera