JAG BLOGGAR ALLTSÅ FINNS JAG

tisdag 31 maj 2011

Jag har paus!

Ja som ni märkt har jag inte varit superaktiv här den senaste tiden, det händer inte så mycket just nu och då blir det inte så inspirerande att skriva heller, är super trött när jag kommer hem från jobbet så då är det middag och soffläge som gäller, sen hasa sig upp till sängen... Klockan ringer alldeles för tidigt på morgonen, vem fasen har bestääääämt att man ska böra jobba så tidigt?
Varför måste man kunna shoppa från kl 10 på morgonen?
Nej jag börjar INTE jobba kl 10.00, det finns massa annat som ska göras innan öppning, fika, läsa aftonbladet, ringa lite polare, äta godis.... haha dream on!

Jag far runt som en galning innan öppning och fixar och grejar i våran fina butik!

Kom och hälsa på någongång vetja!



2 kommentarer:

  1. Du måste vara rädd om dig !!!!
    Hoppas vi kan ses snart !!!
    BamseKram

    /Sis

    SvaraRadera
  2. Jag håller med Big Sis, DU måste vara rädd om DIG!!
    Jag har ju bara en Åhza, juh <3<3<3

    Kramar i massor. Och en puss.

    SvaraRadera