JAG BLOGGAR ALLTSÅ FINNS JAG

fredag 8 april 2011

En till Twilight...



Denna kom till butiken idag....

This must-have edition is the definitive encyclopedic reference to the Twilight Saga and provides readers with everything they need to further explore the unforgettable world Stephenie Meyer created in Twilight, New Moon, Eclipse, and Breaking Dawn. With exclusive new material, character profiles, genealogical charts, maps, extensive cross-references, and much more, this comprehensive handbook is essential for every Twilight Saga fan.

3 kommentarer:

  1. men GUD, är det här nåt jag behöver? Finns den? Vad kostar den? Är den på engelska? Har jag råd, jag med min sjukpeng? Jag har en liten liten lucka på hallgolvet (ja, mina böcker ligger ju där nu när bokhyllan rasade), skall jag, borde jag, MÅSTE JAG?

    Kramar från din Twilightnörd till kompis <3

    SvaraRadera
  2. Stavningsallergikern10 april 2011 kl. 22:32

    BUITKEN ?

    SvaraRadera
  3. Haha, C jag vet inte om vi måste...ska fundera och kika lite, annars kan vi hitta ngt annat att fylla luckan med ;) jag tycker fressten att det var jättefint med böckerna på golvet!

    SvaraRadera