JAG BLOGGAR ALLTSÅ FINNS JAG

måndag 11 april 2011

Resumè

Mitt minne är verkligen helt kasst, nu när jag sitter här och ska sammanfatta helgen så kommer
 jag inte ihåg vad jag gjorde i fredags... är det bra eller?
Vafaan gjorde vi...?
Jag jobbade, jag kom hem, vi lagade mat, vi drack vin, vi kollade på Tv, jag dansade och jag sjöng,
en bra fredag!
I lördags hade jag en tahandommigsjälvmorgon, S var på trav,
jag sov länge, färgde håret, duschade länge, åt frukost länge, bara segade mig med allt jag skulle göra, så himla skönt att inte ha någon tid att passa, jag njöt verkligen av den förmiddagen.
På eftermiddagen bar det av till Väsby för häng med goda vänner och bebygos och fyraåringsdiskussioner, mycket intressant att höra vad som föregår sig i en sån litens huvud, Årets första grillning avklarades, det var mysigt, roligt och mycket gott!




Vi sov kvar och serverades en riktig brakfrulle på söndagmorgon, lyx!
När vi skulle hem så stannade vi och shoppade lite, det blev två par skor till mig och två par till S.
Vi åkte till Bromma blocks för att kolla in det nya centrat, det såg ut som ett centrum! Där träffade vi på Stefans kusin och hennes fina familj, vi passade på att ta en snabbfika tillsammans, det var kanontrevligt!

Snart är det påsk och då hoppas jag att haren har lagt en parfym i mitt påskägg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar