JAG BLOGGAR ALLTSÅ FINNS JAG

lördag 30 april 2011

Plötsligt var gårdagen bara slut, jag orkade inte ens skriva några rader till dig. Vi hade jättetrevligt och roligt och mysigt! Cs fina kompisar kom förbi studion med sina småttingar, himmel vad fort dom växer dom små raringarna. (barnen alltså) Monica hade med sig goda kakor som vi fikade i solen, Ms lilla kille matade myrorna, alla har vi våra sätt att fördriva tiden. Vi körde på ett tag till med gaddningen, min kille kom och hängde med oss i studion och jag fick glass av honom för att Jag var så duktig, Micke fick glass av C för att Han var så duktig. Vi bestämde oss för att fortsätta med tatueringen en annan dag för den stora hungern kom och tog oss, vi åkte till Kista och mumsade middag sen gick killarna och tittade på killgrejer och tjejerna, ja vi tittade på allt! Idag ska vi ha partajj! Hej på er!
Published with Blogger-droid v1.6.7

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar