JAG BLOGGAR ALLTSÅ FINNS JAG

tisdag 19 april 2011

Knark?

Jaaa hörrni, idag skrattade vi alla mycket hjärtligt
och hysteriskt åt en sak som jag sa på jobbet, alla utom en...
en surkartskund som förmodligen inte har ett roligt och underbart liv,
man blir ju less.

Jag och Carina står i kassan på jobbet, hon har surkartskunden
som vill ha inslaget paket, En kund kommer fram till mig och säger

-har ni vykort i Majaserien? (maja är en tecknad flicka)
jag -nej det har vi tyvärr inte
sen vänder jag mig om och säger ganska högt, utan att tänka....
-Carina vet du vars man kan köpa Maja?




Jag började asgarva
 Carina skrattde så hon grät
Min kund skrattade så hon fick hosta
hennes manliga sällskap garvade loss så att han hade snus i hela nyllet efteråt
Herregud, vad roligt vi hade, alla utom surkart,
hon slet åt sig sitt paket och stegade ut ur butiken?
Skrattade du?

1 kommentar:

  1. Hahahahaaa.. SÅKLART att jag skrattar :D

    Jag ser framför mig hur hysteriskt det blev.. hahaha.. det är nästan så att jag ÄR där i butiken tillsammans med er..

    TACK för att du delade.
    Puss och kamratkramar!

    SvaraRadera