JAG BLOGGAR ALLTSÅ FINNS JAG

söndag 3 april 2011

Lördag

Lördags mys på hög nivå,

Natten till lördag tillbringades såklart halvsittandes och hostandes
 men jag känner ändå att jag mår bättre och bättre för varje
dag som går, längtar tills jag
kommer ur den här bubblan som man hamnar i när man är
såhär förkyld, man
lixom hör dåligt och ser dåligt och blir allmänt förvirrad, haha!
Så nu har jag rapporterat min sjukdomsstatus.

Vi hade ju bestämt att VI skulle ses på Lördag, vi 4 som alltid har så
roligt och mysigt tillsammans, Herr och Fru Warg,
Ms Blomdahl (jag) och Mr Eriksson (min fästman.)
 (jag hoppas på att bli fru snart)
Trots att jag varit sjuk och bara varit hemma hela veckan kände jag att
jag MÅSTE träffa folk vara ute lite och känna på verkligheten,
det var jättetrevligt,
vi åkte på shopping men vi shoppade inget!
Vi åkte och handlade sushi och annan mat för vi gillar olika,
vi köpte helsikes mycket godis för det var
sååååå blilligt.
Billigt= måste köpa mycket!
Vi åkte hem till oss på The Hills och käkade, sen slappade vi i soffan
 och formligen vräkte i oss godsaker hela kvällen, mums, så de kilon som
jag tappade under veckan då min aptit inte var så god, de kilona sitter
nu på sin plats igen, dont worry!
Och vi spelade spel, jag älskar att spela sällskapsspel, från A-Ö, testa,
det är super roligt och enkelt, det får inte bli för krångligt
 med regler och så.




Lördagen rusade såklart snabbt iväg och huxflux var det dags
 för våra gäster att bege sig hem till Norr :)
Tack snälla fina ni för en underbar kravlös dag!

LOVE!





2 kommentarer:

  1. Skönt att du är lite bättre - tror dock att du är i desperat behov av en privatsjuksköterska !!! :))
    KRAM KRAM

    SvaraRadera
  2. NI är alldeles FÖR generösa mot oss. Vad har vi gjort för att förtjäna all er kärlek

    .. om det är värt så är vi lika kära i ER

    TACK tusen gånger om för en perfekt avslutning på den gångna veckan. Snart kommer NI till OSS och då jävlar skall det ätas, igen.
    Ta med spelet : )

    Kramar i tusen,
    Love You!

    SvaraRadera