JAG BLOGGAR ALLTSÅ FINNS JAG

onsdag 13 april 2011

Hurra!

Igår när jag kom hem från jobbet fick jag en överraskning av min älskling, det var dagenviblevtillsammansdatum, ( jag hade glömt...) 47 månader har vi varit tillsammans, Shit vad tiden har gått fort och vad roligt, härligt, mysigt och underbart vi har haft det. TACK min fina fästman för att du förgyller mitt liv, du har allt jag kan önska mig hos min livskamrat, jag älskar dig! Jag fick en parfym, godis, fina blommor och ett gulligt kort. Nästa månad är det 4 år, jag ska komma ihåg, jag ska överraska, jag ska fixa. Kan ni påminna mig? Jag har så dåligt minne nu för tiden... Som nyss tex, jag minns inte om jag redan ätit en glass så jag tog en till ;)
Published with Blogger-droid v1.6.7

2 kommentarer:

  1. Meeeen, påskharen måste ha blivit senil,,,,,det är på Påskafton man får påskägg !!!
    PS. kan du vara snäll och meddela Påskharen att jag inte vill ha godis i mitt påskägg.....DS

    SvaraRadera
  2. Men shiiii, vilken festlig fästman du har. Och shiiiii vilka fina presenter du fick. Pääärfyyym som du ville. Luxbrutta ;)

    Grattis på er fyrtiosjumånadersdag, till er båda.

    Love.

    SvaraRadera