JAG BLOGGAR ALLTSÅ FINNS JAG

onsdag 27 april 2011

Snart helg

Helgen närmar sig och jag längtar såå efter en mysig helg med våra vänner, på fredag ska jag Norrut och hälsa på herr och fru Warg, Micke ska återigen plåga mig med nålen och C får stå för underhållningen, så himla mysigt. Om ni ska gadda er rekommenderar jag verkligen den här studion, jag återkommer med länk senare (minns inte adressen just nu) Och på lördag blir det sol, grillning, lite spel, och goda drycker, både med och utan alkohol, Tjohoo! Jag måste komma på någon smarrig efterträtt som faller alla i smaken, tips emottages tacksamt!

Idag här jag varit i stan en sväng, ja jag är norrländska så jag säger stan om Stockholm, vi hade möte på HK, jag hatar verkligen att åka kommunalt, fyy fasen, trängas med massa okända som hostar och fnyser och gapar och skriker och ringer och lyssnar på aphög techno i Sina lurar, JAG vill inte höra, då skulle JAG ha samma musik i mina lurar. Sen blev jag åksjuk också :(
Japp ok, vi hörs!

2 kommentarer:

  1. Gå in på halv åtta hos mig/recept
    sök på
    Sannes schweizernötkaka

    Ljuvlig !!

    SvaraRadera
  2. VI SES BARA OM NÅGRA TIMMAR. FAAAATTAAAAA : ))

    kram <3

    SvaraRadera