JAG BLOGGAR ALLTSÅ FINNS JAG

måndag 18 april 2011

Ljuva värme

Sommaren nosar oss i hälarna, fasen vilken ljuvlig dag det var igår. Medan ni andra låg och stekte er i solen så var vi på Hornbach och köpte plank, skruvar, kilar och sånt som man behöver när nån bygger staket. Som ni vet hade vi besök av ett råndjur för några dagar sedan och nu har vi fångat in det för att ha som husdjur, därför bygget vi staket. Min kille har varit jätteduktig och byggt alldeles själv medans jag har klappat och matat Råger.
Published with Blogger-droid v1.6.7

1 kommentar:

  1. fast.. HÄR känner jag att jag bara MÅSTE kommentera ditt foto!
    Ni har ju 28.8 grader. INNOMHUS. My God människa. Släng upp sån där solåtervinnare på taket, ni behöver ju inte betala nån el då juh ; )

    Det var en mycket vacker dag igår <3

    SvaraRadera