JAG BLOGGAR ALLTSÅ FINNS JAG

torsdag 3 mars 2011

34 och pigg som faan...

God afton,

Jag har ett skratt inom mig som väntar på att brista ut, jag längtar så tills det kommer!
Ja men ni vet ett såntdär asgarv som man inte kan kontrollera, det bara rasar, väller,
kastar sig ut  ur ens kropp, en total urladdning!

Snart är det helg och på lördag fyller min fästman år,
 jag har köpt en ********* åt honom,
(jag tror att han läser här ibland så jag kan ju inte säga)
men ni får se på lördag, då kommer familj och vänner och firar
27 åringen,
hur gamma JAG är, jaaa ehhem tjugoooo, tjugooo, tjugofem !?
elle?
Nää men på riktigt, kommer ni ihåg när man var 15-16 och tyckte att folk som var 30 var skitgamla, dom hade jobb, hus, barn, lån, ölmage... you know, och NU...
im 34  say no more..

Vill ni komma på min 35års fest, jag tänkte att den skulle hållas på bahamas!?





Idag har jag lagat Gryta för första gången i mitt liv, 1 timme och 15 minuter stod den
och puttrade på spisen, vi ska inte äta den förrän imorgon, enligt receptet
behöver den ett dygn på sig för att gosa till sig, till köttgrytan ska man ha potatismos gjort på sötpotatis,
 jag hoppas verkligen att det blir gott för den var shiitlätt att svänga ihop!
Om den är god kommer receptet efter middagen imorgon, man vill ju inte tipsa
om något som smakar illa.
Tänkte ta till ett tungt rött vin så att man har en fin huvudvärk på lördag då kalaset skall till stånda, haha
meeen Åhza du behöver ju inte dricka såå mycket,
nej, det behöver jag inte men jag kanske vill!
(jag får ont i huvudet av ett glas vin)


Vilket glas föredrar du att dricka rött ur?





tjoo!


2 kommentarer:

  1. Jag skulle gladeligen dricka rödvin i vilket av glasen som helst men kanske helst nr 1. :)
    Ha ett skojigt kalas & gratta från oss!

    SvaraRadera
  2. I nuläget skulle jag dricka vin direkt ur flaskan, doppa huvudet direkt i fatet vinet görs i eller helt enkelt bada i det där badkaret alla italienare står och stampar druvorna i... JAG VILL BARA HA ETT GLAS VIN!!!!

    (jag läser här jag.. vi har alltså ganska bra koll på varandra elektroniskt. Vore skoj att testa det live nån dag)

    KRAM

    SvaraRadera