JAG BLOGGAR ALLTSÅ FINNS JAG

onsdag 2 mars 2011

MN8

Okej,

ni som är känsliga för kroppsvätskor och naturens gång kan sluta läsa här.

Igår hade jag sådan fruktansvärd pms att jag nästan höll på att dö... ja jag överdriver,
klart att jag inte höll på att dö,
tror jag?

Ni som vet vad jag talar om, ni vet, ni som inte vet har ingen aaaning om hur fruktansvärt ont det kan göra, hur hjälplös man känner sig, man är inte sjuk eller skadad eller trasig på något sätt, det är bara det att GUD tyckte att det kändes fjuttigt med bara blod, det ska göra ont att vara kvinna!
Vad tror ni om nedanstående, hittade en grej på nätet som ska hjälpa en stackare som mig,
OM det funkar betalar jag gärna 500:- för en lite magnet.






Mn8

Mn8 är en medicinteknisk produkt som användas vid smärta och andra PMS-symtom. Mn8 består av en diskret magnet som enkelt fästs fram på trosan.

På dagens apotek är utbudet för lindring av PMS-symtom begränsat, det finns receptfria värktabletter mot smärta och växtbaserade läkemedel som kan lindra PMS-besvär som t ex ömma bröst och svullnadskänsla. För de kvinnor som inte får tillräcklig effekt eller av olika anledningar inte kan eller vill använda dessa preparat finns nu Mn8, som kan användas enskilt eller i kombination med annan behandling.
Mn8 är en diskret magnet som enkelt fästs fram på trosan. Mn8 är registrerad som en medicinteknisk produkt och är klassificerad som kompletterande behandling.
Mn8 kan bl.a. användas vid följande PMS-symtom:
  • Menssmärtor
  • Humörsvängningar
  • Finnar
  • Ömhet i brösten
  • Vätskeansamling
  • Uppblåsthet

Användningen av magnetism för att bota sjukdomar har mångtusenårig historia och användes bl.a. i Romarriket, Egypten och Kina och har även idag en utbredd användning i världen. Vanligen används magnetisk behandling för specifika medicinska problem som t.ex. artrit, kronisk smärta, sårläkning, sömnsvårigheter och huvudvärk. Det är inte fullständigt klarlagt hur magnetism verkar, men det finns flera teorier bl.a. att magneter kan ge en ökad blodcirkulation i magnetens närområde eller påverka laddningar i cellmembran och därigenom minska känsligheten i nervbanor. Behandling med magneter är säkert och biverkningsfritt och har använts inom konventionell sjukvård och egenvård under lång tid.
Hållbarhet: Ca 10 år.

Någon som vet något om det här?

Tack och hej!




2 kommentarer:

  1. I hear YOU girl.. och jag skulle Verkligen vilja att DU testar den här magiska magneten. TÄNK om det verkligen skulle fungera : ) DU veeet jag att jag liiider med mig juh!

    ... fast, hur sjutton fäster man en magnet "diskret" fram på trosan..??

    En rejäl jävla kram är vad du behöver, och här kommer den *kraaaaaaaaaam*

    Och PUSS <3

    SvaraRadera
  2. Lider med DIG skall det såklart stå!!
    ( det handlade inte om mig den här gången.. ; ) )

    SvaraRadera