JAG BLOGGAR ALLTSÅ FINNS JAG

tisdag 29 mars 2011

Gnällåklagåsuck!

Sov som en liten grisakulting inatt med undantag för några hysteriska hostanfall, ni vet
helt plötsligt bara killar det till i halsen och man hostar helt okontrollerat...
 mycket märkligt fenomen!
Känner mig inte ett dugg friskare än igår men jag tänker inte
vara hemma imorgon,
NEJ!
Shit vad jag klaaagar, men nu ska det bannemig bli ändring på det!
Jag är själv en sån som blir asless på vissa som statusuppdaterar på sin facebook med enbart gnäll, dom människorna måste ju ha ett fruktansvärt liv, jag har tillomed tagit bort folk från vännerlistan för jag
 ORKAR
inte se deras jävla gnäll hela tiden!
tåget är sent
jag har ont
jag är ledsen
dom är dumma
jag är trött
less på ditten å datten
Men vafaan görnåttåtdetdå!

Sådärja!

Jag längtar så mycket till helgen för då kommer förhoppningsvis kompis
hit, vi ska spela monsterbuzz
och käka favvomat!
Och babbla i munnen på varandra, byta samtalsämne mitt i meningen, ge tips och råd,
klaga lite, fira lite, ta upp det påbörjade samtalet mitt i en annan mening, det ska bli så härligt!

Imorgon ska jag hosta lite på mina kunder, host host, göra månadsavslut och hejja på min fina personal som tar hand om allt när jag inte är på plats!

Hejja hejja hejja!

1 kommentar:

  1. DIN personal skall vara sååå glada och tacksamma över att få ha en sådan Underbar chef som DU.
    Jag saknar dig som chef.Det var liksom inga krusiduller med dig.. Bästa Bästa BÄSTA <3<3

    Jag är så glad över att få ha dig som vän, fina fina DU. Du betyder å så mycket för mig.

    Hoppas du får sova inatt.
    I helgen ses vi hjärtat

    LOVE YOU!

    SvaraRadera