JAG BLOGGAR ALLTSÅ FINNS JAG

fredag 25 mars 2011

Änglavingar


Här kommer det massa bilder och lite text!

Gårdagen var ljuvlig på många sätt,
Micke som tatuerade mig var proffsig och sjukt duktig, hans fru tillika en av mina
bästa vänner var ett fantastiskt stöd och mycket underhållande.
Efter allt sittande i studion drog jag och C vidare för att sitta ett tag till, vi åt en supergod sallad och en kaloribomb till dessert, för det hade vi fööötjääänat!
Det är så härligt att ha en vän som förstår allt man vill prata om som inte dömer men ibland tillrättavisar!


Här va jag


 


Vi rakade min håriga arm :)



Vi kom överrens om placeringen



Ibland gjorde det lite lite ont...



Koncentration



Innan fyllning

 

Färdig



 Tack Micke!



 



4 kommentarer:

  1. JÄTTEFIN !!!
    Innan fyllning såg den ut som två fåglar som pratar med varann *fniss*

    Puss och kram och nyp i stjärten !!

    SvaraRadera
  2. .. jaa, och de två fåglarna säger "-pssst, är vi vingar nu <3 "

    TACK för en underbart härlig dag, min fina fina Åhza. Dina vingar är underbara. Jag är glad över att jag fick vara med då dem kom till

    I LOVE YOU

    pssst.. kolla min blogg ; )

    SvaraRadera
  3. Ser ut att va ett ont ställe... :) Men fint blev det! Du hade ju en bra tatuerare oxå!
    Trevlig lördag.. Kram

    SvaraRadera
  4. Superfin!
    Man blir lite sugen igen...men näää
    NÅN måtta får det väl va? Eller?
    /Maria J

    SvaraRadera