JAG BLOGGAR ALLTSÅ FINNS JAG

fredag 11 mars 2011

Varning...

Jag har varit såå trött på kvällarna, därav mitt dåliga bloggande, im sorry!

Ikväll borde jag ha varit på hockey och hejjat på min fina sambo när han spelar match men jag var så trött när jag kom hem, skulle bara sitta lite i soffan,
men ja, jag sitter kvar, har inte orkat röra mig ur fläcken *phu*
I helgen blir det till att sova och mysa, jag behöver verkligen tanka energi, på söndag ska jag norrut på dop, det ska bli så mysigt, men vad har man på sig, vad köper man till bebis?

Humor på lååg nivå på trean just nu men jag skrattar hjärtligt,
 måste bero på min trötta hjärna, kolla in-
Varning för barn!

Veckan som kommer har ett gediget schema,

måndag- jobbar långpanna
tisdag-kurs i Eskilstuna
onsdag-kurs i Ekilstuna
onsdag em- kolla hockey i Åkerstyckebruk
onsdag em- träffa svärmor och svärRobban
torsdag & fredag jobba
torsdag eller fredag kommer Mellis med familj
lördag-hockeyskola för barn & förhoppningsvis lite shopping för systrarna
söndag- städa fixa trixa

Vad ska ni göra nästa vecka, jag har en kvart över vi kanske kan ses då?

Kram kram




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar