JAG BLOGGAR ALLTSÅ FINNS JAG

måndag 7 mars 2011

Hel vete?

Hej å hå,
nu är det dags för en ny inspirerande arbetsvecka, jiihoo!

Lördagkvällen var fantastiskt rolig och mysig med fina vänner, gamla goda vänner med
rara, härliga barn och nya trevliga vänner med glatt humör
-me like!

Förra gången jag träffade lilla N, hon är 4 år, så viskade hon en svordom i mitt öra och sa att jag inte fick skvallra till mamma och pappa!

hon (viskandes)- helvete
jag- men fy sådär fåår man inte säga (förvånad)
hon-jo
jag- nä vet du vad, ingen vill vara med en filcka som säger så
hon-jo
jag- nej det är inte fint att säga så ingen vill vara med dig om du säger så
hon-men emelie på mitt dagis säger så och JAG vill vara med henne!
jag-ehhe, jahaa
Vad svarar man då?

Imorgon ska vi ha säljkurs i butiken och på onsdag ska jag vara i Uppsala kvart i 8,
på morgonen...
Jag ska vara med och säljcoacha ett team på 14 personer,
det kommer att bil kanonkul men jag kommer nog att vara tött på kvällen,
tåget går kvart över 6 *gäsp*





Jag och min kompis Linda funderar på att dra till Ullared på en weekendresa, hyra stuga, äta gott, dricka lite vin och shoppa, är det någon som vill hänga med?

Just nu är det lite synd om min älskling, han ligger på övervåningen och sover ,
magsjuka och feber, stackars min fina sambo.

Nu  kolla lite tv sen i säng.



2 kommentarer:

  1. Jag vill absolut åka till Ullared men det får bli lite senare för min del när det är slut med amning & sånt... :)
    Min kära man har oxå magsjuka, blä....

    SvaraRadera
  2. Satfläsk vad kul det skulle vara med en tripp till Ullared ...: )

    Lycka till i Uppsala i morgon, kom förbi mig då du åker hem vetja!!

    Kramar fan <3

    SvaraRadera