JAG BLOGGAR ALLTSÅ FINNS JAG

onsdag 16 mars 2011

Samvetskval

Natten i det rumänska hotellrummet har inte varit god!
Vaknade 2 gånger i timmen av främmande ljud och lite feberont i kroppen,
det knirrade och knarrade som om någon gick fram och tillbaka på golvet men jag lovar,
där var ingen.....som jag kunde se iallafall...

Jag har varit på kurs i två dagar och lärt mig massor med nyttiga saker, men så himla slut man blir av att sitta still hela tiden, jag är ju van att stå och gå 9 timmar om dagen, jag funderar på att köpa en stegräknare, kan vara intressant att se hur många steg man tar på en dag.

Jaa, matchen ja, jag skulle ju träffa svärmor och gänget efter kursen idag, vi skulle kolla när min fina sambo spelade match, Hejja tillsammans och jubla när det blev mål,
bua på domaren och käka korv i pausen, jag hade tillomed fått 100:- av min kille som jag skulle få handla fika och så för, men eftersom jag känner mig febrig och snuvig så blev
det ingen match för mig, känns så tråkigt, jag hade verkligen sett fram emot kvällen med korv och glada tillrop, sen får jag så dåligt samvete för att jag inte stöttar och hejjar...blääää!
jaaa jag ska lämna tillbaka pengen....

1 kommentar:

  1. Meeen...du kan ju inte bli sjuk nu när ni ska få besök av mellis och family juh !!!
    Är så avis att ni ska mysa ihop i helgen....vill också !!!!
    Ska tänka på er när jag jobbar :(

    SvaraRadera