JAG BLOGGAR ALLTSÅ FINNS JAG

onsdag 23 mars 2011

Taggad...

Imorgon ska jag åka till Märsta och tatuera mig!

Jag längtar såååå, jag har ju några tatueringar sen tidigare men det är alltid
lika spännande och häftigt att göra fler å fler å fler haha,
nä men nån ordning ska det väl vara!
Mina systrar vill såååå gärna tatuera sig... vafaan sitter det i tjejer komigen och våga!
Jag vet en grymt bra tatuerare och hans Fru min vänner hon är helt fantastisk, Love you C!

(hon ska hålla mig i handen imorgon, hämta kaffe och berätta roliga historier, eller ja det har jag inte berättat ännu, om kaffet och historierna alltså)





2 kommentarer:

  1. Du vet att jag är på när rätt motiv är klart !
    Lycka till....vad blir det denna gång ?

    SvaraRadera
  2. Hoppas det blir tjusigt & jag ser fram emot att se en bild sen när det e klart!!!! Ha så skoj i storstan, hihi...

    SvaraRadera