JAG BLOGGAR ALLTSÅ FINNS JAG

torsdag 31 mars 2011

Skräp=kasta bort

Då ska vi se,
det har inte hänt så mycket här idag, jag har varit hemma från jobbet
även idag och imorgon blir jag ockå hemma, mycket bra beslut av mig,
jag mår lite bättre idag
men hostan anfaller med full kraft emellanåt.
Jag fattar inte vad folk gör på dagarna, dom som bara är hemma alltså, jag
menar INTE ni som är hemma med barn för jag vet att ni har fullt upp och
jag menar INTE ni som faktiskt har fullt upp fast inte med jobb, ja ni förstår, jag menar dom
 om bara ÄR hemma...
Jag har varit så rastlös även fast jag mest dåsat och sovit och hostat och gnällt,
titta på tv har ju varit ett skämt, vad är det för konstiga program dom visar på dagarna!?
Bara skräp ju!
Jag har sååå mycket att göra på jobbet och jag längtar verkligen till på måndag då man får kavla upp ärmarna och hugga i igen.





Kollade på ett program ikväll som handlade om folk som inte kunde kasta bort saker utan
bara samlade och samlade, helt sjukt, varför gör man så?
Deras barn kom inte längre och hälsade på, deras respektive ville ta ut skilsmässa
för att hemmet såg ut som en stor soptipp, jag slutade kolla när tanten stod och
grät för hon ville inte slänga en hög med gammalt folie...
Om ni känner att ni har problem att kasta gammalt skräp, ring mig, JAG har inga problem att kasta saker, ordning och reda ska det vara!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar