JAG BLOGGAR ALLTSÅ FINNS JAG

lördag 12 mars 2011

Puckat..

Jahaap då ska vi se,

igår när matchen var slut ringde sambon och meddelade att han skulle åka till akuten för att han hade fått en puck i ansiktet, munnen för att vara exakt, ja inte i munnen men på,
tänk er själva att få något i nyllet i 50 km/h... inte det mest angenäma kan jag tro!
Nej det är inte S på bilden, det är en skämtbild.




Vi åkte till Huddinge men där fanns ingen som hade jour på sånna skador, vidare iväg
till KS på andra sidan stan för hjälp. När S ringde satt jag som sagt i soffan
och slöade hade tagit två glas vin och käkat lite, det var ungefär när vi kom fram
till KS som jag blev bakis.....

Väl där möttes vi av en riktig surkärring som satt i kassan, fyy faan vad jag är less på folk som jobbar med service som inte borde vara där, dom finns överallt, mataffären, vården, macken, bussen,

SHIT

skaffa ett annat jobb om du inte trivs!!!




Vi väntade i 2 (två) timmar innan det blev våran tur och då hade det kommit och gått många före oss,
kirurgen som sydde ihop läppen var supertrevlig och rolig,
 Tack!
Vi kom hem kl 01.30 jag sov kl 01.32

Vaknade 13.30 idag av att min darlig väckte mig och sa att frukosten var klar,
fattar inte att jag sov så länge,
men om han inte väckt mig hade jag nog sovit ännu...
och skalman han e tröööött!

Vi har bara hängt här hemma idag, städat och fixat lite sen tog vi en promenad ner till affären
och handlade lite till middagen, det blev rostas med råstekt potatis och
baconlindad sparris.
Vi har kollat melodifestivalen, kanske inte min typ av musik men jag tycke ändå att det var de bästa låtarna som varit med i deltävlingarna som gick till final och jag tror att vi har en chans med Eric i Euro!?
Vi drack ett nytt vin till middagen, ett supertungt, aromatiskt rödtjut som har gett mig snuva,
copertino rosso



gott,
 men snuvigt blev det!?

Tjaoo!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar