JAG BLOGGAR ALLTSÅ FINNS JAG

torsdag 17 februari 2011

Babar?

Idag har jag ätit min första semla för i år... 
Den var så sjukt god, tyvärr för det innebär att jag kommer att äta många många fler, och det mina vänner är inte bra för figuren, vilken figur kanske ni tänker då!?

Jaa, Musse Pigg, spöket laban, barbapapa och lite andra figurer..




Det är så himla roligt att jobba nu innan rean, det ska lösas massa problem,
vi är många som jobbar samtidigt och jargongen är nice.
När vi fick leveransen idag, 14 pallar, så var det en tjej som körde lastbilen, coolt,  jag röstar för flera tjejer som kör lastbil, hon gnällde inte, hon suckade inte och hon tyckte inte att det var ett problem att vi inte
hade något dörrstopp, tilsammans fick vi in pallarna på nolltid och alla var glada och nöjda, hurra!
Visst vi har många glada trevliga manliga chaufförer också, men tyvärr så är merparten suckandesgnällandesklagandestyper! Komigen och byt jobb om DU inte trivs!

Vi har en reakatalog ute nu för att folk ska hinna kolla igenom och pricka för och önska och fundera ut vilka finfina fynd dom ska göra hos oss, på framsidan av katalogen står det ganska stort att rean börjar den 23/2 2011
Tror ni att det uppfattas? Dom tar en katalog i entreén på butiken bläddrar stolpar in i rasande fart och undrar storögda, vart är rean!??
Glada i hågen svara vi att rean börjar inte förrän den 23 februar kl 07.00, jag kommer att vara här då kommer du? ehhhe, jahaa jag läste inte....


Ja, jag klagar, men jag ÄLSKAR mitt jobb!












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar