JAG BLOGGAR ALLTSÅ FINNS JAG

måndag 14 februari 2011

jaha den 14.e februari var den 14.e februari i år också?

Trött trött trött, ja måndagar jobbar jag långpanna, både öppning och stängning så nu har jag lite ont i fötterna. Har köpt sushi till mig och darling ikväll för jag orkar inte laga mat, lata lata mig... Idag har vi haft ganska mycket kunder , panikslagna som helt plötsligt har insett att allahjärtansdag är den 14 februari ÄVEN i år! Har ni den här, har ni den här, nej men jag kan beställa den åt dig, meeeeen neeej jag behöver den idag, jag skaaa juuuu ge bort den...mhm men planera lite, Människa! Samma visa varje år :)


2 kommentarer:

  1. Hahahahahahaaaaa...hahahaaaahaha

    såna bilder på katter får du junte sätt ut
    Jag sätter ju chokladen i fel strupe

    PUSS <3
    (och NEJ, endel kan inte planera den 14:e i lagom tid..)

    SvaraRadera
  2. Jag gillar ju bilder på djur ;)

    SvaraRadera