JAG BLOGGAR ALLTSÅ FINNS JAG

fredag 11 februari 2011

Kompis på distans...

Jag har en vän, en fin underbar kompis som jag kan ringa när jag vill, som jag kan åka till mitt inatten med enbart kudden i handen och bli insläppt och älskad för den JAG är. Tack fina fina Christina för att jag får vara din vän, jag tänker så ofta på dig, på det speciella som vi har tillsammans, det kan gå veckor ja månader innan vi ses eller hörs ändå är det som att tiden stått stilla sen sist vi sågs, med dig kan jag alltid alltid vara mig själv, kort , tjock, kort, smal, trött, glad, gnällig, hungrig, ledsen, förtvivlad, ja du bara gillar läget och låter mig vara, precis som jag låter dig vara dig själv när vi ses, du är en fin vän och jag längtar efter dig ofta, en väldigt trevlig känsla -att längta efter något fint- Du ska veta att det är lite, lite, för dig som jag kommer att hålla igång min blogg, som du skrev tidigare till mig, att läsa varandras bloggar är som att ses varje dag, and i love it, du har gett mig tillgång till allt ditt, dina tankar och dina händelser i livet, nu vill jag ge dig av mig och mitt tillbaka, när allt är rätt och jorden snurrar åt vårat håll kommer vi att ses mycket oftare och jag längtar dit, men samtidigt njuter jag av det vi har nu för det är en del av oss, av vår process i livet! Du är fantastisk och jag Älskar dig! Tack för att du är du!

Puss&Kram

3 kommentarer:

  1. Ohh men då vad fint du skriver..... Hoppas ni haft en trevlig middag & kväll.
    Blev det nån film? :)
    Kram kram

    SvaraRadera
  2. Ja trevlig middag blev det, men ingen film, vi orkade inte ut i ovädret. Hoppas ett NI hade en trevlig kväll, är lite avis att ni bor så nära ;)

    SvaraRadera
  3. Vännen. Hjärtat. DU..
    TACK för finaste finaste orden.
    *snytpapper och ögondroppar här tack*

    Jag vet inte vad jag skall säga så jag
    skrev ett till dig istället.


    Älskar Dig - för alltid.
    Tack <3<3<3
    (och inte bara då för att jag kickade igång din blogg ; ) )

    SvaraRadera