JAG BLOGGAR ALLTSÅ FINNS JAG

tisdag 15 februari 2011

Kalla nätter

okeeej, min första blogggtorka....

Det har inte hänt så mycket idag, det var helt ljuvligt ute i morse när jag skulle till jobbet, superstora, fjäderlätta snöflingor dansade ner från himlen, mysigt. Ja jag vet att det har varit vinter länge, länge nu men jag gillar det, det känns så frächt och krispigt ute, nyttigt lixom. Jag behöver verkligen nått nyttigt tillfört i mitt liv :) Jag jobbar , äter, sover! Blää vad negativt det kändes, det tar vi bort. Vi har det ganska kallt i vårat sovrum, man sover bra och det känns nyttigt, hihi, när jag går upp på morgonen känns det som att jag ska frysa ihjäl, snabbt in i badrummet med golvvärmen på högsta, ibland har jag lust att stanna där inne i värmen hela dagen, men men det går ju inte jag har ju för tusan ett ansvar... Visst längtar jag till sommaren då vi kan ställa ut våra fina trädgårdsmöbler(som Stefan skruvade ihop med sällskap av alla svordomar som finns) och vår fina fina launchgrupp (stavas det så?)som vi har på framsidan av huset, myyys!

2 kommentarer:

  1. Fast det känns hemskt att säga så är jag glad att läsa att fler har det som vi: jobba, äta, sova, jobba, äta, sova - var är livet ????
    Stor Kram kära syster
    Vi måste styra upp lite nöje tillsammans snart !!!

    SvaraRadera
  2. kompis där, bloggtorka är den bästa torkan. det kan ses som att du har så mycket du vill berätta, men att det blir rörigt i huvudet..
    ELLER så kan det vara så att du faktiskt inte har nåt att skriva om ; ) man får liksom välja där.. *fniss*

    Jag längtar efter en sommar hemma hos er. Pax för launchen..

    KRAMAR

    SvaraRadera