JAG BLOGGAR ALLTSÅ FINNS JAG

onsdag 23 februari 2011

fullt ös


Minsann, jag är fortfarande vid liv!




Jag klev upp kl 05.00 idag efter att ha jobbat 13 timmar dagen innan, man kan tro att det inte är så jobbigt och ansträngande att jobba i butik, alla som har den tanken är varmt välkomna till min butik för en försöksvecka, helst ska du komma veckan innan reastart eller veckan innan jul...
Vi öppnade kl 07.00 idag och jag trodde inte att det skulle komma så många,

jag   hade   fel

när vi drog upp jalusiet kl 07.00 välde det in folk, dom nästan kröp in, knuffades, trängdes, gapade, ropade, hojtade, vart, vart, vart, vart, vaaart!!!
Helt ärligt så undrar jag vad som händer med vissa människor när det är rea, dom slet oss
nästan i stycken för att få just sin bok, självklart är det superroligt
att jobba när det händer lite grejjer , men ta det lite lungt vettja, bara ett tips.

Japp jag till höger, kund till vänster...





Det har inte hänt så mycket privat lixom, denna veckan är det bara jobb jobb jobb, jag klädde på mig asmycket kläder i morse, kände mig lite som en michelingubbe, såg nog inte helt frisk ut när jag kom travandes så tidigt i centrum, hoppades självklart att ingen skulle se mig, jag tänkte bara smita in på jobbet och skala av mig hela -23 graders utstyrseln men näää när jag kommer fram så står två väktare och väntar på mig för dom skulle låsa upp vår sluss in... jihooo!

Jag och en arbetskamrat gick en sväng i centrum efter vi slutat, bara för att rensa huvvet lite, jag var så sugen på att shoppa lite, det finns en liten cm i min garderob som det inte hänger nått på, måste fylla ut...men som vanligt när man vill spendera lite så hittar man inget, såå typiskt.
Åkte hem iställe, nu har vi varit jättekreativa och ätit pizza, faan, jag måste orka laga mat...
vem kan stoppa mig nu jag bara rullar fram,,
Nu ska vi se på film - grown ups- känns passande.

vad ska ni göra på lördag?
jag vill va me!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar