JAG BLOGGAR ALLTSÅ FINNS JAG

torsdag 3 februari 2011

Halt eller halt!

Snacka om att man inte ska gå med händerna i fickorna när man är ute nu, det är ju glashalt! Kände mig lite över 100 år när jag skulle gå från parkeringen och hem idag, en svintung matkasse i ena handen och min alltid tunga handväska vad har jag i den egentligen?) och en påse med fina nyinköpta kläder i den andra handen, tripp tripp tripp små små steg eller steg och steg mer has has skulle jag säga, självklart halkar man till på ett sådär konstigt sätt så att man sliter till sig i ryggen, fina fisken... dessutom har det blivit en stooor pool uppe på parkeringen, ser ut som att den är hur djup som helst, men jag vet ju att den inte går att simma i, kanske en liten liiiten människa kan ta några längder ryggsim, men inte jag inte! (har jag tagit simborgarmärket?)

Snart är det helg, vad ska man göra då, skulle vara nice att bli bjuden på middag ;)

1 kommentar:

  1. .. jag förstår inte, RAMLADE du överhuvudtaget, jag tappade bort mig då jag började tänka på den där lilla lilla människan som simmade i den där vattenpölen..

    PUSS ; )

    SvaraRadera