JAG BLOGGAR ALLTSÅ FINNS JAG

onsdag 2 februari 2011

Konfererandet är över

Ja då har man proppats med massa nyttig information och massa mat såklart, det stället som vi alltid har våra konferanser på är väldigt speciella i sina matkreationer, ibland tycker jag att dom försöker fööör mycket och gör fööör komplicerad mat, den blir lixom inte så god som det låter på menyn...men det är ett superfint ställe med fin omgivning, trevlig personal och alltid egenbakat smarrigt fika.

Nu längtar jag tillbaka till jobbet och ombyggnaden, det ska bli så skönt när det är klart och då är det bara att kavla upp ärmarna och börja förbereda inför BOKREAN. Den startar den 23 februari kl 07.00 och jag lovar att om DU kommer till min butik då så ska jag bjussa på frukost!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar