JAG BLOGGAR ALLTSÅ FINNS JAG

onsdag 9 februari 2011

Lite trött på ögonen

Meeen vad trött jag blir på detta jojo väder, igår töade det så man borde ha haft gummistövlar och inatt har det frusit på så allt tö har förvandlas till knöligt kantig vasst vrickafoten underlag, kära gode gud bestäm dig någongång! Jag vill plocka fram alla mina sneakers ur garderoben mycket snyggare på var fot än klumpiga vinterskor!
Jag slutade lite tidigare idag, hade massa energi och planer om bio och äta ute, det slutade med att jag satt i soffan vid halv sju och ville gå och lägga mig, toktröttheten bara omsvepte mig, känner mig nästan lite berusad av trötthet :) Jag har ju Lite knas med min vänstra fot och vissa dagar är det nästan omöjligt att ta på skorna,gör skitont, men nu har jag varit och röntgat och ska träffa ortopeden om en vecka, om det blir operation, då blir jag sjukskriven i minst 2 veckor, vad ska vi göra då? Jag som knappt kan vara still när jag sover!

Idag har jag agerat fotomodell (nej man behöver inte vara smal, lång, blont hårsvall, big boobs för det, en klar fördel dock om man ska posera i andra typer av samanhang än det jag gjorde idag)Det företaget som äger centrumet som jag jobbar i ska göra en årstidning som ska florera i alla deras centrum, då behövde dom en snygg butik och en minder snygg butikschef som posade med en av de som jobbar med driften i centrum, och det var jag haha, ganska kul, man är ju lite av en linslus så det gjorde jag så gärna.

Jag längtar efter mina systrar, undra om dom skulle kunna packa in sig i en bil och komma hit och vara med mig en helg, det skulle vara lovley!

2 kommentarer:

  1. Önska inte för mycket - rätt som det regnar så ringer vi på dörren :)

    SvaraRadera
  2. Meh, du är ju den snuggaste butikschefen, ever ; ) och jaaa, vad skönt det skall bli när vinterkläder åker ner i källaren (gud vad roligt att vi skrev om samma sak..) och VAD har hänt med din fossing, söta?

    Om inte dina systrar kommer så får du hemskt gärna låna mig. Jag har alltid önskat mig en storasyss : ) som kunde hålla reda på mig och mina sysslor.. *fniss*

    Kraaaam!

    SvaraRadera