JAG BLOGGAR ALLTSÅ FINNS JAG

måndag 28 februari 2011

Lösa skruvar

Härliga måndag, jag gillar måndagar!

Igår skulle jag sova länge...

 meeeen

ja ni förstår
  när jag säger länge då menar jag till typ kl 13, min darling som varit borta hela helgen ringde kvart över tio för då var HAN vaken, bara att kliva upp, hade det ganska mysigt i min ensamhet,
käkade frukost riktigt länge, jag äter aldrig frukost hemma på vardagarn, även om jag kliver upp tidigt har jag lixom ingen ro att sitta och mumsa, jag vill till jobbet.
Vi har ju en såndäringa kaffemaskin (nespresso) som man sätter i ampuller i och så får man en
kopp ljuvlig, nybryggd kopp kaffe, me like, men det är bara på helgerna jag har ro att njuta av det.




Städade garderoben, fixade och trixade, jag har alldeles för mycket kläder, jag rensade ur tre säckar ändå syndes det knappt, jag kan inte sluta handla, HJÄLP! ;)
På något sätt känns det alltid som att man inte har något att ta på sig fast man har hela jäkla garderoben sprängfylld, är inte det konstigt så säääj...

Tog en tur till SKHLM (skärholmen centrum) att jag aldrig lär mig??
JAG passar inte där, det är alltid supermycket folk, ingen hyffs, trångt och gapigt, allt känns bara jobbigt och irriterande i det centrumet ändå åker jag dit,

nämen
vad är det
som ligger
där???

Jo Åhza det är en skruv, den är nog din!






Åkte hem med endast en ynka liten tröja som jag köpte på vero moda,
på rea, röd, stickad, lång, mysig.

På kvällen kom min fästman hem, han hade varit borta hela helgen, med sig hade han sushi från mitt favvoställe, hurra, hurra, hurra, hurra!
Det blev ganska tidigt i säng för jag var aptrött, fick ju ingen megasovmorgon som jag hade tänkt.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar