JAG BLOGGAR ALLTSÅ FINNS JAG

söndag 13 februari 2011

Tapet och snöröjning

Jösses vad den här helgen gick fort, tyckte nyss att det var fredag. Idag ska vi ut i solen och stojja (skotta fram min renault som står översnöad sen torsdag/fredagens hysteriska snöfall) Det är så härligt när man tittar ut genom fönstret, strålande solsken på snötyngda granar, ja vi bor ju lite mitt i skogen fast ändå inte, kom och hälsa på så får ni se. Både i fredags och lördags hade vi planer på att åka och köpa tapeter till köket/matdelen men det blev lixom inte av, vi har kollat på nätet och i några butiker men vi hittar ingen tapet som känns rätt, någon som har nåot bra tapet tips? Jag kan känna mig tokladdad att åka iväg och köpa, fixa och trixa men det går över lika fort när man inte hittar något... Just nu har vi en randig kräkgräshavsgrön tapete som inte riktigt är i min smak... Vi har ju renoverat lite till och från sedan vi flyttade in i huset i Juni och jag vill bara få det klart, jag tycker att det är jätteroligt att tapetsera och måla och lägga golv osv men det är så jobbigt att åka och köpa sakern, lat? ja jag vet inte?!
Vi var ju hos fina vännen igår och dom har en sååå fin tapet i vardagsrummet DEN vill jag ha i köket...dyr... men mycket mycket fin!
Vi tänkte ha fest framöver, bjuda massa roliga vänner, vill du komma? Nu på med täckbyxor och lovikavantar och ut i det ljuvliga vädret!

3 kommentarer:

  1. Vi vill komma på fest & titta på nya huset, hihi....

    SvaraRadera
  2. ahh , vad roligt, klart ni ska komma hit och hälsa på, vi får styra upp något! :)

    SvaraRadera
  3. Saknar också! Jag är på för en dejt när som helst! jobbar bara februari ut sen har jag all tid i världen!

    Puss

    SvaraRadera