JAG BLOGGAR ALLTSÅ FINNS JAG

onsdag 16 februari 2011

mums

Lite, lite ont har jag i armen, men bara lite, lite...




Nej jag har inte börjat missbruka, vi har varit och tagit tredje delen av twinrixvaccinationen, nu har vi fullt skydd mot hepatit A och B så nu kan vi äta och mumsa både skalbaggar och gamla kycklingspett i fjärran länder... hehe...
Vi var i Skärholmens centrum, me dont like! Seriöst- vi stog inne på en smyckesaffär och kikade lite då kom en man och en kvinna och bara puttade bort oss för att DOM skulle minsann kolla i samma monter som vi... orka! Det känns som att det är så mycket stökiga människor som är där, kanske är för att det är så mycke folk överallt.

Vi gick och käkade kebab sen skulle vi gå och köpa med lite semlor hem, men det gick inte riktigt att hitta till mataffären (läs Åhza orkade inte gå)så vi åkte till 7-Eleven och köpte brownies och nån konstig semla som Stefan ville ha, vi köpte 1 semla men kom därifrån med 2 st, mycket konstigt, eller.... nä, när vi kom ut tittade S på kvittot och då hade dom tagit betalt för 2 men vi skulle bara ha en, och det var bara en i kartongen, vi gick in och sa till och då tittade dom på oss som att vi var knäppa, huuur ska vi lösa detta, men smart som jag är så sa jag att det gick bra om vi fick en till istället för att han skulle göra en kvittokorr... smart va ;) Nu sitter vi här proppmätta efter smarrigt fika, jag säger som Maria Montazami *mums*




Imorgon kommer reapallarna till butiken, tjohooo, då blir det bärasläpakämpatänkajobbatyckaplaneralyftaångragöraomgörarätt!!

Lovley!



7 kommentarer:

  1. Nä men fyfan vad gott NI har det då!!

    (fast, efter dagens utflykt till S.holmen så är nu tamejtusan VÄRDA allt ni kommer över)

    Grattis till Twinrix. Kan din kille ringa min kille och berätta att det INTE är farligt med sprutor.. (hanbehövertasin..)

    Kramar!

    SvaraRadera
  2. Haha, e han en fegis ;) jag ska vidarebefodra till min kille. kram kram

    SvaraRadera
  3. Vi ska inte åka någonstans just nu men vi började ta dosen innan vi åkte till Egypten i sep och om man fyllde på med en tredje spruta inom 6 månader så har man skydd i 25 år :)

    SvaraRadera
  4. Han är ingen fegis.. han bara vågar inte.. ; )

    SNYGGT med centrerat : )

    SvaraRadera
  5. Bra att ni vaccinerat er....i mitt jobb får vi sprutorna av landstinget :)
    Guldsmedaffären *aha* - ska vi äntligen få gå på bröllop ?????

    Kram från Storasyster ;)

    SvaraRadera
  6. Du.....nu när det blir bokrea,,,,,,vet du om den där boken är med på rean då?
    Du vet den där boken som hon på TV tyckte var så bra....tror den hette nåt på M.....eller O.....det var ett kort namn i alla fall....eller så var det ett kort namn med en undertext till.....I alla fall....framsidan på boken är blå...eller lite mer åt det lila hållet.....och så var det en leguan nere i högra hörnet...ellet vänstra....eller.....nä du jag tror det var en brun banan nere i hörnet...iofs rätt likt en leguan ändå....eller hur ?
    Och du nu kom jag på en sak......hon som skrivit boken var med i den där dokusåpan där hon och han dansken blev ihop.....men det är ju slut mellan dem nu läste jag på fejjan..... Men du ...lägg undan den boken åt mig så hämtar jag den framöver.....
    Tjingeling

    SvaraRadera