JAG BLOGGAR ALLTSÅ FINNS JAG

tisdag 8 februari 2011

Snorkfröken

schiit, vad snabbt den här dagen gick, mycket trevlig fördel med att man har mycket att göra på jobbet, roligt är det ju oxå, en helt klart bra bonus. Ikväll är min kära och spelar Match, hejja hejja, dom spelar mot Trångsund och just nu leder dom, 6mål mot 2mål. Det fick bli rester för mig till middag men det gjorde inte så mycket för gårdagens middag var mycket smarrig, tjyvåt en glassbåt efter maten... skulle kunna trycka i mig hela paketet *just love icecreamboats* Idag har jag postat ett hjärtansdagpaket till min mamma, har du posta någon hjärtansdags gåva?

Jag gick en sväng i centrum innan jag åkte hem idag, skulle lämna tillbaka två tröjor på H&M och kollade runt lite om jag kunde hitta något nytt att hänga in i garderoben, och det gjorde jag, tre fina tunikor på en liten boutiq, iallafall, när jag lämnade tillbaka tröjorna på H&M betedde säljaren (eller dom borde inte få kallas säljare för en säljare ska vara tillmötesgående, trevlig och uppmuntrande )jaja iallafall så betedde hon sig som om jag hade kastat en påse skit på henne, sjukt otrevlig och så slet hon tag i kläderna som om dom satt fast i påsen, vevade med galgar, larm och prislappar, allmänt sur och vresig, va faan bitch! JAG är mycket trevlig och proffsig i min butik och förväntar mig som kund att få bra service men det verkar inte vara ngt krav hos dom... Tråkig attityd, I will not go back!

Ikväll blir det couger town, gillar den serien.

1 kommentar:

  1. ja snacka om dag till å gå fort...schwiiiish så var det dags att gå hem och jag som inte hunnit hälften av det jag planerat...men men det kommer ju fler dagar på jobbet denna vecka :)

    Snorkiga säljare...jo tack....kan typen....finns ett gäng sådana här i stan...kan bara nämna en....en ung smal donna på Lindex.....hon är som fastvuxen bakom kassadisken, suckar högljutt om man frågar efter något eller gud förbjude - ber pm att få något inslaget i paket...hon tittar på mig som om jag borde spärras in på grund av det plagg jag valt att köpa.....undviker numera att handla när jag ser henne....och om jag måste handla något så går jag ner på barnavdelningen och betalar.....

    SvaraRadera