JAG BLOGGAR ALLTSÅ FINNS JAG

fredag 4 februari 2011

förvirrande

ofta, för ofta....

kund
- Hörre du! (vafaan vet hut människa, många äldre klagar på att ungdomar inte kan uppföra sig, men det är ofta dom som säger hörre du...)
jag- hej hej (big smile)
kund- Jo jag undrar om ni har den där boken som dom pratade om på tvn?
jag- ehh... jaa joo det beror på vilken bok det var.
kund- ja den som pratade om på tvn!
jag- i vilket program var det?
kund- ja men du vet, det med hon den där kvinnan...
jag- nja nu vet jag inte riktigt vem du pratar om, vad hette författaren?
kund- men det minns jag väl inte! (nu irriterad)
jag- oookkeeeej, minns du vad boken hette (minns du hur du kom hit idag??)
kund- nej det kommer jag väl inte ihåg, men boken var blå med ett ansikte på, det kan ha varit ett kvinnoansikte eller så var det ett träd.
jag- mmmhmmm
jag- vilken kanal var det på?
kund- minns inte
jag- nää nu hänger jag inte riktigt med, var det nyligen du såg det programmet?
kund - nää det var någon gång innan jul.....
jag- jahaaaaaaa, du menar deeeen!!!!!!!!!!!! nä tyvärr just den har vi inte...

fyyyyyy!!!

5 kommentarer:

  1. Jaa-a du, de som valt branschen, får minsan branschen tåla.. ; )

    *i hear you girl*

    PUSS!

    SvaraRadera
  2. jahaa jag visste inte riktigt att jag kunde skriva här på kommentarer, men nu vet jag så nu blir det ordning på torpet, Tack för medhåll C, ibland blir man galen på vissa kunder, i mitt huvud spelas det upp en paralell händelse där jag tar tag i kundens huvud och skakar om samtidigt som jag skriker-är du dum i hela huvudet!! meen det får man ju inte....

    SvaraRadera
  3. jahapp nu blev jag anonym... men det var ju jag Åhza!

    SvaraRadera
  4. jahapp nu blev jag anonym... men det var ju jag Åhza!

    SvaraRadera
  5. Fasiken vilka roliga kunder du får handskas med, om vi ändå hade det så bra på maxi:p

    SvaraRadera