JAG BLOGGAR ALLTSÅ FINNS JAG

lördag 5 februari 2011

Mello kwello!

Har inte sovit superbra inatt, har väldigt ont i ena axeln efter att ha flyttat runt halva butiken som är fylld med böcker, det blir ganska slitsamt, eftersom jag är en propellersovare så har jag vaknat varje gång jag har vänt på mig. Nog om det, ikväll är det melodifestival delnånting, jag brukar inte vara så insatt i den karusellen men jag tycker att det är väligt trevligt med mellomys, nu har vi inte riktigt hängt med att det var ikväll så vi har inga hembjudna melodifestivalgäster, någon som vill komma?

Jag kan laga midddag, trerätters, Välkommen!

Vilka är det som är med ikväll, jag vet inte ens det, sen brukar jag snabbt glömma hur låtarna lät, vad dom hade på sig och vilka som kom med, men som jag sa det är själva stunden som jag gillar.
Jag kommer ihåg så väl när herrey vann, herregud kommer ni ihåg, det var en upplevelse vill jag lova, ,vi bodde i övik då och man var väl inte så gammal, jag , mamma, och min ena syster satt på helspänn och när det stog klart att herrey vann jublade vi och dansade framför tvn, haha det var tider det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar