JAG BLOGGAR ALLTSÅ FINNS JAG

torsdag 10 februari 2011

Filmtips?

Någon som sett en riiiktigt bra film på senaste tiden? Jag längtar efter nått bra, spännande, romantiskt, roligt... Bara det är bra! Förr så kollade jag ofta på riktigt skrämmande skräckisar och jag bara älskade det men så tittade jag på ...the ring... och nu vågar jag inte titta på skräckisar längre, jag blev så jävla rädd, livrädd, jaaa jag vet det är bara film men det var något i den filmen som skrämde the crap out of me....




Vi brukar hyra film ibland, ja har ni hört så gammalmodigt, hyra film!? jaa vi laddar inte hem eller ner eller hit eller vad det nu är man gör vi är inte en teknisk familj, vi har tv med tillhörande dosa, dator med tillhörande mus, radio med tillhörande, ehe ja vad man nu har som tillhör den, en antenn kanske, men mycket mer är det inte. Men vi klarar oss bra ändå, ja tillbaka till hyra film, då står man nere i filmbutiken och ska välja, man läser på baksidan och tänker ja, nej, kanske, tillslut har man hittat en film som man tror är bra, för man har läst på baksidan -verkar intressant, spännande och rolig. Man har tittat hur många getingar den fått av Aftnosbladet (ja aftonbladet men jag tycker att det är roligare att säga aftnosbladet)hur många AAA den har fått från tidningen Amelia, hurra den verkar ju vara riktigt bra, till saken hör bara att JAG och den här filmkritikern verkar ju ha galet olika uppfattning om vad som är en bra film... jag ska sluta läsa på baksidan och enbart gå på vad det är för omslag... bra ide va? Imorgon har jag tagit ledigt och min boyfriend slutar tidigt, undra vad vi ska hitta på då?

4 kommentarer:

  1. Inception tyckte jag va riktigt bra! Sen vet jag inte riktigt, hehe... Lycka till!

    SvaraRadera
  2. Jaa den har jag sett,mycket bra!

    SvaraRadera
  3. Kolla på grown ups, den är skitrolig, skrattade mig igenom hela filmen i princip :p
    Kram Michaela

    SvaraRadera
  4. Här hade jag skrivt ett BRA inlägg, men sen försvann alltihop..

    Jag tipsade om Next Three Days med UNDERBARA Russel Crowe... Superb film!!

    Kram

    SvaraRadera