JAG BLOGGAR ALLTSÅ FINNS JAG

fredag 25 februari 2011

Spider

Nää nu jäklar ska jag minsann skotta min balkong kl 23.30 så att mina trevliga grannar
vaknar och tror att huset ska rasa!
Men va?  ja det var nog så vår mindre smarta granne tänkte igårkväll, VARFÖR skottar
man balkongen på kvällen? Jag vaknade livrädd och tänkte utrymma huset, vad ska jag ta med mig, pengar, smycken & juveler, alla mina kläder, katten, katten? vi har inte ens någon katt... ja ni fattar paniken!?
somnade dock om efter att fått lugna ner min sambo och intala honom att man inte klättrar in till grannar mitt i natten och ställer dom till svars för oväsen med ett basebollträ som sällskap.






Idag träffade jag en mycket snygg och god vän på jobbet, vi har inte setts på evigheters evigheter, så himla kul att ses igen, vi hängde ihop ett tag genom ett tidigare jobb och mina vänner vi var verkligen 
friends in crime
haha, vi hade så himla roligt tillsammans, var ute och festade och dansade och levde livet på stockholms krogar, det var helt galet och mycket roligt. Nu hoppas jag att vi kan försöka catcha up för jag saknar henne mycket, Tack Nina för att du hann förbi en sväng idag.

En rolig grejj på jobbet igår, det kom in en kund och frågade efter en bok som hon hade sett i reakatalogen, C visade henne den och kunde utbrister,- men herreguuud är den så stoor??? varpå C går förbi mig och säger högt -nej neeej den är mycket, mycket mindre!!
Ja, jag skrattade iallafall.

 
Hittade en grymt cool tatuering på nätet, nu är det inte så att jag skulle vilja ha en apstor
spindel tatuerade på mig men jag tyckte att det var otroligt snyggt gjord.

check it out!




Imorgon ska jag på långväga äventyr, see ya!




 




2 kommentarer:

  1. Faktiskt väldigt cool tatuering men jag skulle aldrig tatuera en läskig spindel på min kropp.

    Vart ska du nu åka ????

    SvaraRadera
  2. Har ett matrecept till dig på min blogg idag... :)

    SvaraRadera