JAG BLOGGAR ALLTSÅ FINNS JAG

söndag 20 februari 2011

Ljuvlig lördag

Kärlek
sött                                                                                                      LYCKA
            mat            
spel                                               skratt                     
tatueringar                            
                                                                   minnen


Vakande tidigt idag,
jag gick upp och kände i samma sekund som jag satte fötterna på golvet att
det inte var sommarvärme ute idag, tassade ner och kollade termometern, den visade

-svinkallt

Vi skulle ha åkt ut till golfklubben idag och träffat lite kända och okända människar, där skulle vi åka pulka och ha utomhuslek, grilla lite korv och umgås, kvällen skulle avlöpa med
tacobuffe och säkert lite drinkar och vin.
Men eftersom det var isdagen from Hell som intagit lördagen så bestämde jag mig för att sova vidare.
Vi var ju på mellomys förra helgen hos fina bästa modiga C, hennes man var inte hemma och det varsååå längesedan vi träffades alla fyra, jag tror att det var ända sen midsommar.. men iallafall
då började vi spinna lite på om vi skulle ses denna helgen, vi visste inte riktigt hur det skulle bli förrän i eftermiddags, DOM KOMMER!

Jag somnade om ganska snabbt, det är sååå skönt att sova på morgonen,
vaknade vid 11 tiden av att min sambo dammsög på nedervåningen, först blev jag arg för jag ville ju sova.... men va faan det är väl superbra att han städar, ja det är det, klev upp och katastrofen blev ett faktum..klipp..klipp... om ni minns..??
Japp, det har tagit ca 1 år att spara ut luggen, det tog ca 1 sekund att klippa av den!

Vi städade och pysslade, så himla mysigt att bara vara hemma, sen stack vi iväg till affären och handlade, det fick bli tapas, passar alla och så är det så gott!
Problemet är bara att man handlar alldeles för mycket, så nu har vi massa mat kvar.
Men å så kul vi hade, helt fantastiskt hur bra man kan passa ihop med andra människor, inte alla kanske men just vi fyra är väldigt kompatibla med varandra, jag och C fick många goda skratt, vi har känt varandra så länge att ingent är konstigt eller hemligt, så skönt att ha en vän som känner en så väl.
Vi spelade monsterbuzz- för er som inte testat det, do it!


Nu ska jag sova min skönhetssömn,
har jag tur kanske luggen växer ut över natten ;)














4 kommentarer:

  1. Men ÅÅÅ så fint i början (hur gjorde du det? med alla ord så där, visa mig..)

    TACK för att vi fick komma och bara vara tillsammans med ER
    En alldeles underbar LÖRDAG med underbara NI
    TACK för allt..
    (och varför sa du inte att jag hade en kikärta-bit på kinden..?)


    LOVE!

    SvaraRadera
  2. .. och fressten, din LUGG är jättefin <3

    SvaraRadera
  3. ohoj, kikärta på kinden? nää men jag kanske trodde att det var någon typ av hamstring som du håller på med... likt som med vitlöksklyftan, haha du är så rolig!

    SvaraRadera
  4. Hahaha... DEN hamstringen var tamejtusan helt otippad : )

    (visa mig hur du gjorde rubriken nue..)

    SvaraRadera